lördag 12 augusti 2017

Onsdag

Hatar min trädgård..  vet inte om jag ska kratta eller gråta. Haha. Sådär känner jag just nu, överallt omkring mig. Stök stök stök. Lovar att jag inte orkar ta tag i något. Får dåligt flow. Man har liksom stannat. Alla (dom flesta) småbarns föräldrar vet hur barn, kan vända upponer på ett helt hus på ca 1 hundradels sekund. Ska det vara städat o fint får man inte göra annat än o plocka, plocka, plocka, torka, skura o dammsuga.
JAG SOM HAR LOVAT MIG SJÄLV ATT INTE STÄDA BORT MITT LIV O BARNENS SMÅBARNS ÅR.
Min mamma städa jämt. Jag vill inte vara som hon. Jag vill plöja mig fram i stöket o njuta o leka med barnen.

Ikväll fick vi gjort massa. Våran familj liksom sätter fart på kvällarna. Mellan 19 och 23 är vi i kanon form o grejar.
Kjell fick köpt nya stänkskärmar till rockarden efter jobbet. Dom blev monterade. Jag och Linnea fick vart i stallet och kommit ut på ridtur.
Kjell fick fixat barnens 4-hulingar så dom gick igen. Barnen körde som tokar.

Vi har köpt en gammal traktor. Den fungerar fint, men är en del att fixa på den.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar