söndag 3 januari 2016

3 Januari

Även om benet värkte och vädret sved på kinderna fick vi tagit oss till stallet. Fick mockat och Linnea red en bit. Arvid knuffade jag i barnvagnen. Han är så stor nu att han tom vuxit ur barnvagnen. Fick typ tryckt ner han. Haha
Mina barn är inga bebisar längre.. har jag konstaterat.
Blev världens kortaste promenad. Linnea frös om kinderna o fingrarna, efter 3 minuter fick vi vända och gå hem.

Hittade en annons på fb med Monster High dockor. 20 ST!!! med tillbehör. Så dom fick jag o barnen vart o köpt. Linnea va i himmelriket och Arvid hängde på.

Snart dax o ta bort Julen. Googlar på inspiration till nya gardiner mm. Man blir ju alltid så sugen när Julen o Nyår e förbi att fräscha upp lite hemma. Helst av allt riva hela huset, bygga nytt o köpa nya möbler o inredning. Haha. Hade man vart rik som ett troll hade jag säkert gjort det varje år.
Men blir väl som vanligt. Doftljus från IKEA och en ny lampskärm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar