tisdag 5 januari 2016

4-5 JANUARI

Två underbara dagar.
Självklart tog jag inte ett ända kort
I går va vi och hälsade på Emme o Elsa ute i Kode. Va toklängesen vi sågs.
Borta i Kode växer det så d knakar vill jag lova. Haha
Vi knödde ner oss i deras ute spa med alla ungar. Arvid fick självklart badat sina vinterkängor o mössa.
Men va gött det va och bada. 38 grader i poolen och -4 på land.
Idag fick vi finbesök i stallet av Camilla o hennes 2 busfrön. Apollo fick vara stjärnan i centrum en stund. Alla barnen fick en liten ridtur. Linnea leder och visar.
Lekstunden fortsatte hemma hos Camilla. Tjejerna lekte så bra ihop. Pyssel och dockor. Pojkarna va överens.. för det mesta 😉
Nu är jag trött och lite söndervärkt.
Ligger o googlar heminredning. Jag får ta ett rum i taget tror jag.
Hoppas Kjell hoppar på mitt vårtåg mot ett härligt hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar